Time after time

Okej, jag erkänner att jag saknar alla dessa spelkvällar, filmkvällar, molotovcoctailkvällar, bara almänna kvällar med bra vänner. Det känns som att alla glider isär och inte har någon tid för annat än pojk/flickvän och skolan...

Nu för tiden träffar jag bara (om inte mindre) än hälften av mina vänner och jag sägr då det, att jag saknar er alla.
Om jag inte säger det till er direkt så vill jag att ni ska veta att ni är saknade, och förhoppningsvis saknar ni också alla dessa stunder som endast existerar i minnet numera.

Inte för att jag inte gillar mina nyfunna vänner i den lite större staden, tvärtom, dom betyder så sjukt mycket och ni vet vilka ni är.




Nåväl, hör av er om ni håller med så drar vi ett streck över allt och umgås som förr i världen.

tack för mig, adjöss.

Kommentarer
Postat av: Lisa S

Vet du, vi borde köra en sån där spelkväll igen! JAg tycker att det var grymt kul :D

2008-12-08 @ 12:16:52
Postat av: Kaagtroem

FÖR H NU FICK JAG SNE SNINNE, VI MÅSTE HITTA P NÅ IGEN!!!? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-12-08 @ 12:50:14
Postat av: Linda

Håller med Lisa , vi borde göra nått sånt igen :D

2008-12-08 @ 20:07:45
Postat av: Matilda

KLART VI SKA! :)

2008-12-09 @ 08:34:07
Postat av: Elin

och jag håller med både Lisa och Linda! :D Till helgen då JÄÄÄDRAR :D:D

2008-12-10 @ 14:22:08
Postat av: Anonym

Öhh.. inte för att vara dum, men varken lisa, linda eller elin är liksom med på kortet?! ...

2008-12-11 @ 16:17:26
Postat av: Anonym

men snälla anonym, har jag sagt att alla mina vänner är med på kortet ?

2008-12-11 @ 20:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback