veckan lider mot sitt slut

en vecka som aldrig ha verkat vilja ta slut
den har sett ut så här

måndag: Plantering mellan 06.00 och 16.00, hemma vid 17.00
efter ett tags frossa tog jag upp min fiende: termometern som jag körde in i min hörselgång med ett resultat på 38.5°

tisdag: Hemma, tv-utbudet mitt på dagen är nog det sämsta jag har varit med om sen dom slutade spela in "Vänner"

onsdag: Repetition av tisdagen, men utan röst, te, te ännu mer te.

torsdag: piggare, och nu mot kvällskvisten: HELT FEBERFRI ! men med tanke på min stackars hals så är jag borta från jobbet imorgon också, fredagen spenderas med bussresa, pappa och förhoppningsvis lite karameller

men ikväll blir det ännu mer tv, underligt att mina ögon har kvar sin cirkulära form ännu, och tv-serien "Reaper"
eftersom att jag är en riktig sucker för övernaturliga serier så är jag helsåld.
Bara av trailerns första dialog:
-What's up?
-Your mother and I sold your soul to the devil

Sen att det är ungefär samma humor som i Shaun of the dead gör saken bara bättre.


Sen en puss till cici och spinke gris :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback