mat

gårkvällen var givande, tandoriikyckling och en basketboll. Helt gratis.
imorse vaknade jag med ett ryck, tack vare min hjärna som måste kontrollera att jag inte är död sjutton gånger per natt och började dagen som vanligt med två mackor mer skinka, gurka och tomater. En tekopp utspilld och två gurkskivor på golvet senare drog jag på mig ett par kläder jag hittade som jag upptäckte sen var svart, så jag ser ut som en ninja idag.

Än en gång sätter fantsin gränser och detta medför då att min blogg för tillfället är ungefär lika rolig att läsa som att se när målarfärg torkar.


Sen så är det sånt här som gör mig glad en tisdagsmorgon
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article2394269.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback