inte länge kvar

nedräkningen har börjat, klumpen i magen växer sig allt större, jag tycker mig känna det kalla stålet mot min hand och tyngden av korgen som ger mig nackvärk, ljudet av klingande rör ekar genom huvudet och det kan bara betyda en sak

Planteringen är på g



Ja då äntligen kommer det som jag har gruvat mig för hela hösten, vintern och våren, eller, äntligen är väl fel ord men jag kommer inte på något annat, men jag vet en sak: Jag ser inte fram emot den 25 maj
Förhoppningsvis andra och sista gången, positivt är att jag kommer att kunna sova resten av sommarlovet med en massa pengar på kontot.

Över and out, gympa

Kommentarer
Postat av: Elin - plantar'n

vet hur du känner, och jag känner exakt samma sak! Men det är bara att tänka positivt, på alla roliga stunder vi hade ;)"HUH". och sen måste vi ju fira på nåt sätt när vi plantat klart! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback