som handen i handsken

som jag tidigare nämnt så börjar mitt underbara sommarjobb om cirkus en vecka, men jag hittade ett som lät lite mer lockande http://www.e24.se/pengar24/jobbkarriar/artikel_452547.e24

vad tror ni? som gjort för en förslappad 17-åring som är lite småless på allt, ligga i en säng i tre månader och få betalt för det, helt underbart.
Har frivilligt givit mig in på uppgiften att måla om våra broräcken så vill ni något, kom förbi och prata bort en stund.

Nu ska jag tina upp mina stackars muskler, som fått jobba ovanligt mycket i veckan, och sätta mig i bastun
Sen blir det tid med världens kanske bästa uppfinning sedan hjulet: TV:n och Talang 2008

Sverige-Kanada 23.00 TV6, kom igen nu Jörgen och grabbarna, så nära nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback