Novembermånad

Söndag ännu en gång och det är lika jobbigt som det brukar vara med skola efter en veckas ledigheter, det känns så sjukt jobbigt att bara sitta och vänta på att få åka buss i två timmar för att sedan slöa framför Hål i väggen och Kill Point. 
Inte för att vi har så särskilt jobbigt i skolan men det är hela processen med att vara uppe i tid, få på sig kläder och se till så man iallfall inte skrämmer ihjäl barn på vägen dit. Sen frukosten, men den är en annan femma. 
Mer än en kopp te har stått framme hela dagen och kallnat på grund av tidsbrist och någon slags ungdomlig glömska. 

Nåväl, vilka följer idol? Robin Eriksson får gärna komma och sjunga för min på min födelsedag, Lars också för den delen. 
Såg stjärnor på is också lite till och från i lördags och Markus är riktigt bra, inte för att jag kan så mycket men det ser bra ut. Sådant uppskattas. Men Kicken är Kicken och jag har haft en liten kändiscrush på honom sedan Night of passion i melodifestivalen. 

Fasen vad töntig jag är! 
Nåväl, vi slänger väl in helgens mest använda citat : Jag är Barack Obama! 

Inga frågor ställda, inga besvarade. 
Ha det ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback