Lite töntigt ändå.

Usch vad lam jag känner mig som uppdaterar snabbare än var tjugonde minut, men så går det när man inte har något annat att göra och man har läst alla de bloggar som man brukar läsa (+ några till) men nu vill jag inte höra klagomål på att jag uppdaterar för sällan!
Det tråkiga med att skriva ofta är att det inte händer så mycket i mitt lilla norrlandsliv på tjugo minuter, så man har inte så mycket som inspiration och att skriva om min mors konversation med Tomas känns lite väl tjuvlyssnat...

Jag tror att jag håller på att bli sjuk och det känns absolut inte bra eftersom jag nuförtiden är peppad på att röra på mig, men blir det så att jag ligger i feber så har jag inte tänkt riskera hjärtmuskelinflammation för att ha en timmes rolig träning. Så är det.

Badminton på måndag.
Afropowerdance på tisdag.
Step på onsdag.
Och den vanliga idrotten på skolan på torsdag.

Shit vad hurtig jag har blivit sen det där kortet på korpen.

Kommentera om ni har orkat läsa ända ner hit och förstått vad jag har funderat om.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback