Red october

Så  var det lördag igen och som vanligt har jag inga särskilda planer utan det lär bli ännu en kväll med film/TV och eventuellt tidig hemgång och sömn.
Jag har en svenskauppgift som ligger och väntar på att jag ska öppna böckerna och anteckna om litteraturens fascinerande historia. Slå upp fascinera och ändra det till dess motsats så får du fram vad jag tycker om litteratur.

Idag spelas Edguy i mina lurar (som så många dagar innan denna) men killarna blir bara bättre och bättre och jag kan knappt hålla mig inför februari!
Nä, nu ska jag putsa mina glajjor och sen traska ut i kylan.

Ha det!
Jo, förresten, kolla på Beavis N' Butt-head, sjukt kul för er torrbollar som har missat det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback