Tydligen utmanad

Blev utmanad Cici !

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Okej, då gör vi bort detta då. Enjoy

1. Jag sjunger mycket och gärna
2. Pulp Fiction och Young guns är de bästa filmer som någonsin gjorts
3. Jag gillar att kolla på frågesporter på TV (och är stolt över att jag kan svara på frågorna också)
4. Jag kan spela Guitar Hero och lyssna på annan musik samtidigt
5.  Jag är dålig på att laga mat och baka

Jag utmanar: Jag orkar inte kirra det nu, men känner du dig sugen så ta den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback