Vecka 41.

Fort var det gjort så hade man överlevt ännu en vecka på Strömbacka med träning, film och borttappade USB-minnen.

Jag och cici har då givit oss in på en bana som inte är så väldigt angenäm, träningsbanan...
Med ett inköpt 10-kort på Korpen så har vi mer eller mindre bott i den lokalen, i måndags var det badminton för fulla muggar på skolan med Lisse, en alldeles utmärkt sport. Roligt, inte så svårt och jobbigt framförallt.
Tisdagen bestod av ett konditionspass blandat med gymet och lite inslag av boxning.
Onsdagsträningen var det obligatoriska step-passet  i en timme, jäkligt roligt för er som inte har provat det.
Pump på idrotten med Fredrik. Fy fan.

Sen var vi på en föreläsning med Mattias Klum, samma kommentar som över. Fy fan. Fast på det positiva sättet. Shit, vilken kille! Vilken fotograf! Bland det bästa jag någonsin har varit med om, tack sparbanken.

Åker hem idag och sover bort träningsvärken och laddar för en ny vecka med ny värk.
Jo! Jag SKA se Edguy i februari, mama får säga vad hon vill. Jag ska dit. Jag ska ha bra plats. Jag ska skrika tills halsen blöder.

Kommentarer
Postat av: LN

Duktiga var vi, men sjukt jobbigt, glöm inte vattenflaska nästa pass, de ska då iaf inte jag göra ;D

2008-10-12 @ 17:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback