Jamen, vad tror ni?

Matilda-bokstäverna sitter så fint till på tangentbordet.
Matilda, matilda, Matilda, Momatotiloldoda, känner ni inte hur det nästan känns som att man har raketbränsle under fingrarna?
Eller så är det min narcissistiska sida som gillar att skriva mitt namn flera gånger, helst flera gånger samma dag?
Mysterierna kring detta fortsätter, får väl se om jag kommer fram till något.

Än en dag har gått och läraryrket börjar nästan kännas lite lockande om jag ska vara ärlig, inte svenskalärare eller engelska, so, matte ja ni vet, dom där tråkiga ämena som gör att man bara nästan vill ta livet av sig?

Nej, men musik eller bild låter lite lockande, fast eftersom jag inte är så speciellt musikalisk så kanske det blir något inom foto.
Inte för att jag är så begåvad inom detta heller, men har man en gång hört mig spela gitarr, trummor eller stämt upp i sång så håller ni nog med mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback