Påsken är över

Och det är väl tur det, inte för att jag har haft tråkigt men bara för att jag är så jäkla klantig och visst, det går för sig när man är i ett stort hus där man har ett medicinskåp med diverse preparat men i en husvagn...

Jag har skurit mig i tummen, vurpat med skidorna i ett hopp med Stig-Helmer grace och en hel massa tappande, snubblande och klämmande.
Nej, det där med husvagnsliv är nog ingenting för Matilda Emilia Fjellström och efter en titt på "vi hade iallfall tur med vädret" så kändes det ändå som att det kommer att vara mitt liv om 20 år.

Nåja, nu ska jag raka mina ben. Börjar bli lite likt Chewbacca på spirorna.


Kommentarer
Postat av: superreka går till attacccck!!

jag gillar dina rakade ben rawr

2009-04-14 @ 23:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback