Lista

Nu ligger datorn i knät igen och jag är lycklig efter en stunds bråkande med routern och modemet.
Snor en lista av Biffen i brist på något vettigt att skriva.

BRUKAR DU:

Skrika: Ja, fast inte på folk.. Eller jo, men inte på allvar.
Sova: Vad ska man annars göra om dagarna?
Ha ångest: Jo, alltför ofta
Skada dig själv med flit: Nja, inte nu längre 
Ta mediciner du inte borde ta: Näe.
Vilja dö: Händer, allt mer sällan nu för tiden dock.
Drömma mardrömmar: Ja oh ja
Klä dig i svart: Ja, för det mesta.
Gå till kyrkan: Inte om jag inte måste.
Gå i skolan: Yes
Röka: Nej, nån gång på fyllan händer det väl.
Ljuga: Jo, fast inte om stora saker.
Hata folk: Njae.


VEM:
Saknar du:
Många, men mest Båtsven ;)
Vill du döda: Paris Hilton, mest för att hennes TV-program är det lejdaste som finns i hela världen.
Vill du slå: Tänker jag inte säga  här.
Vill du prata med: Någon som vill, haha
Skrek du på sist: Mama, mest på skämt dock
Vill du vara som: Någon vettig kanske. Tobias Sammet?
Sårade dig sist: Det vet jag och alla inblandade
Vill du bli galet full med: Måste sno elins svar och säga BÅTSVEN
Gjorde dig riktigt glad senast: The Wrestler
Fick du sms från senast: Burrekorv <3
Ringde dig senast: Dalhai Lama

HAR DU:
För många vänner:
Finns väl inget som heter för många?
Förföljelsemani: Lite, ibland
Tvångstankar: Ja oh ja.
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet, misstänker dock något
Någon fysisk sjukdom: Mäe
Någon skada: Blåmärken, skrapsår
Färgat håret: För mycket
Brutit några ben: Inte brutit, bara spräckt
Några piercings: Örat.
Egen dator: Jo, på sätt och vis
Kysst någon: Yes
Tagit nakenbilder: Haha, nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Bjudit ut någon: Mnjae
Varit kär: Jag tror inte det.
Stulit någonting: Mäe
Lämnat landet: Haha, FINLAND OCH NORGE
Tuttat eld på nått: Haha jo, ung och dum
Gjort något olagligt: Jupp

HUR:
Går du: HAHA, ingen aning
Svarar du i telefonen: Tjoho, hallå, hoho, vad vill du?
Fördriver du tiden: Dator, TV, sms, kamera
Mycket pengar har du: På tok för lite
Tjänar du pengar: Planterar skog.
Ofta diskar du: När jag måste
Ofta städar du: Sällan
Många stör du dig på: Många
Ofta träffar du din familj: Nu, jämt. Annars, nästan aldrig

TROR DU:

Att du kommer bli något: Nej. På allvar
På gud: Nej
På rymdvarelser: Nog gör jag!
På ett liv efter detta: Yes
Att fiskar kan tänka: Jag tänker som en fisk
Att du kommer leva länge: Jag ska leva för alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback