Årsresumé

Årssammanfattning åter igen.
Ni som läser får tycka vad ni vill men det är en kul grej att göra när man har tråkigt.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Tog körkort, det har jag aldrig gjort.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Jag har slutat med nyårslöften, helt värdelöst.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Näe, det tror jag väl ändå inte.
4. Dog någon som stod dig nära? - Jo, Sigge. (hund för er som inte visste)
5. Vilka länder besökte du? - Sverige.... Kul ens
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Jag vet inte, pengar?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Datum... Shit, det är fan många som är minnesvärda.
8. din största framgång 2009? - Att jag faktiskt fixade kortet, galet oväntat.
9. Största misstaget? - Att jag litade på folk som jag inte borde
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Inte värst. Slog sönder handen på fyllan typ, men det var väl allt.
11. Bästa köpet? - Bästa köpet... Lätt resan till Stockholm
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Alkohol.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Mina underbara vänner, och Edguy live. Magiskt.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Rap das Armas, Bad romance, Jukebox junkie, raggare, listan kan göras sjukt lång
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Både och, topparna har varit höga och dalarna extremt djupa.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Att säga hur det riktigt ligger till. Sätta ner foten.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Vet inte, kanske ätit rätt onödiga saker
18. Hur tillbringar du julen? - Hemma, hela dagen.

19. Var du kär i år? - Jag vet inte, men jag tror inte riktig på det där
20. Favoritprogram på TV - Desperate housewifes, och How I met your mother, och knight rider, fast i smyg
21. Bästa boken du läste i år? - Blod och död, den är underbar!
22. Största musikaliska upptäckten? - Hmm... Fan svårt, är så konservativ när det gäller musik
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Edguy-biljetterna
25. Något du önskade dig men inte fick? - Men säkert
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Bjöd på fika och pluggade teori
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Finns det väl alltid?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Strumpbyxor och fulskjorta <3
29. Vad fick dig att må bra? - Musik, vänner, raggen, Inglorious Basterds
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - CHRISTIAN BALE
31. Vem saknade du? - Nu på senare dagar, Linnea. I överlag typ pappa. Och Sigge
32. Den bästa nya personen du träffade? - Jag vet, tror att alla andra också vet. Den bästa, men även den absolut sämsta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta mig här, men jag tror att vissa har varit iallfall i finland detta år!!! ;)

2009-12-26 @ 13:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback