Karma

Alltså karma, inte min allra bästa vän för stunden. Ska vi räkna upp lite av sakerna jag har råkat ut för/lyckats med under året:

- Förstört bilar.
- Tappat bort en telefon. (Relativt ny dessutom)
- Praktiskt taget förstört min hand.
- Fått en stalker.
- Skickat vääldigt många, och ofta väldigt pinsamma sms.
- Supit bort ett bälte, ett par sockar, ett antal armband och halsband osv. osv.
- Säkert en hel drös mer med saker, men eftersom minnet inte är vad det en gång var så kommer jag inte ihåg det. Men ni fattar, och ändå lämnar man blod för att göra en god gärning.

Man kanske ska bli en bättre person? Men då är jag ju inte jag längre...

Och jag avslutar som på begäran: Men jag vann iallafall två kolor på musiktävlingen på religionen...

Kommentarer
Postat av: Lea

Du har ju inte lyckats med att bli vräkt från en lägenhet åtminstone ;) eller...?? :)

2009-12-31 @ 16:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback