Helgen som gått

Helgen har varit helt kalas för att vara helt ärlig.
Fredagen blev jag brutalt bortförd (och för att vara helt seriös så trodde jag att jag skulle dö) på spark och tvingad till A-M för ett stort grattis och en förvånad tjej.
Kvällen bestod av spel, paket, chips och skratt. Samt en ypperligt snygg peruk som ni måste komma hem till mig för att se ;)

Lördagen satt jag och fikade och kollade på Thomas Järvheden. Seriöst roligt. På riktigt. Haha.
Kvällen spenderades på medan för att joina Susannes PA, men det var trevligt och vi dansade och jag bytte skor x antal gånger.

Idag blir det ett brev till John Ajvide Lindqvist, theater of salvation och helst något sött också.

Adjöss och tack för fisken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback