En dag som alla andra

Ja, nu sitter jag på skolan och har alldeles ypperligt tråkigt och eftersom jag förbereder mig mentalt för bussresan hem till kylan (fick höra att det var minus tjugonio grader celcius) så orkar jag inte med folket i min klass, så jag sitter ensam i ett rum och fördriver tiden med internet explorer.

På lördag kommer det då folk till mig för en helkväll med spel, singstar, snacks och skratt (förhoppningsvis) men det brukar vanligtvis inte vara något problem på den fronten ;)
Känns bra att vi har börjat hitta på något vettigt om helgerna igen och det är nästan så att jag ser fram emot helgerna jag åker hem.

Med en begynnande huvudvärk bör man inte sitta vid en dator och skriva i nån lite skitblogg som ingen ändå läser, men det är ett tidsfördriv, ett ganska bra sådant och med en massa snusk utanför dörren så har jag ingen större lust att sätta mig därute i soffan.
Kalla mig enstöring, men jag orkar inte.

Nej, mina vänner, bussen går kvart över två och nu ska jag läsa  vidare alla dessa bloggar och räkna dagarna till min födelsedag, en månad och 1 dag. Shit vad tiden går, nu ska jag ta tag i saken och ringa trafikskolan.
Körkort? Hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Dede

Brown är faktiskt CIA och gör konceptet till en Hollywood-produktion, lite typiskt USA. Sanningen är mer omfattande än både boken o filmen men den ska bli kul o se ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback