Snabb resumé av dagen

Vilken dag.

Den började med att jag klev upp 6, onödigt tidigt med tanke på att jag var klar att fara halv 7.
Fördrev tid tills klockan var lämpligt mycket för att vandra ner till busstationen och var där vid 10 i 8.

Bussresan gick relativt fort med männsiskor med stora hår, flyktingar och luddiga frisyrer.

Sen kom vi då fram till Skellefteå, väl där blev det taxi till vitberget eftersom benen blev för trötta för att gå så tjipp tjopp var vi framme vid gruvingången.
Fort var alla inträden lösta och alla värdesaker inlåsta och vi började vårt äventyr.
Tiden flög iväg och tillsist hade vi klarat ALLA banor. Utom en. Men den var trasig.

En t-shirt senare åkte vi till stan igen och vi (läs. jag) sprang runt och letade kläder och hittade en del.

Sen när vi skulle hem upptäckte vi att bussen vi hade hittat på internet inte gick annat än på fredagar så vi fick så vackert åka till Jörn och bli upplockade av Lindyhops man, (STORT TACK)

Väl hemma blev det en dusch och nu ligger det en otroligt god banan och väntar på mig.
INGET SNUSKIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback