Tråkig lisa än en gång

SENASTE:
Kompis du träffade: Elin, tror jag.
Du pratatade i telefon med: Rådman
Du kramade: Mamma

IDAG:
Är det:
Regn, regn, regn
Kläder: Strumpbyxor, trekvartsbyxor och en tröja
Är bättre än igår: För att gårdagen var sämst

IMORGON:
Är det: Tisdag
Planer: Tältning, om vädret tillåter
Någonting tråkigt som händer imorgon: Jag brukar inte planera tråkigheter

FRÅGOR OCH SVAR:
Det första du gjorde i morse?
Vaknade?
Vad åt du sist? Popcorn
Vad irriterar du dig på? Finns mycket, bland annat folk som skriver insändare i tidningen om ingenting vettigt.
Tror du på distansförållanden? Nej
Vem tänker du på just nu? Hemlis
Tror du att personen tänker på dig med? Pfft, tvivlar
Vart reste du sist? Det är illa när man inte kan komma ihåg
Vad gjorde du igår kväll? Promenerade
Liknar du din mamma eller pappa? Mamma till utseendet (har jag hört) pappa till sättet
Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,): Kreativitet
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Oh ja
I vems säng sov du inatt? Min.
Vilken färg har din tröja? Vit
Saknar du någon? Hela folkmassan från Piteå, och dom från Arjeplog

SORG:
Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Oh ja
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Jaaa
Gråter du när du skadar dig? För det mesta ja.

LYCKA:
Är du en glad person? För det mesta, ja
Önskar du att du var lyckligare? Ja, man kan väl adrig vara för lycklig.
Vad gör dig glad? Mina vänner, och roliga saker överlag
Är lycka överskattat? Njae
Kan musik göra dig glad? Oh ja!

KÄRLEK:
Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig''? Ja
Har du någonsin sagt ''Jag älskar dig''? Ja.
Har du en flick/pojkvän? Nej
Är du nöjd med det? Javars, blir lite ensamt ibland dock
Har du varit otrogen någon gång? Hemlis

HAT:
Vem hatar du verkligen? Lady GaGa
Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej
Är du en mobbare? Nej

NUVARANDE:
Nuvarande humör? Seg, trött
Nuvarande frisyr? Utsläppt

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling? Ehe, ja
Druckit bubblor? Ja.
Tappat bort glasögon/linser? Oh ja
Brutit ett ben? Njae, inte brutit
Röntgats? Oh ja!
Krossat någons hjärta? Jo.
Gråtit när någon dött? Ja.

KLÄDER:
Äger du ett plagg från en second hand-butik? FULSKJORTAN!
Hur många par skor använder du regelbundet? Typ dom stackarna jag har
Har du sparat i över två månader för att ha råd att köpa ett klädesplagg? Haha, nej
Tycker dina vänner att du köper mycket kläder? Haha, nej
Skulle du kunna tänka dig att jobba på H&M? Ja.
Har du någon gång burit en folkdräkt? HAHA, nej
Har du någon gång slängt ett plagg efter att endast ha använt det en gång? Nej
Anser du att en persons klädstil säger mycket om personen? Jors

PERSONER:
Vad tycker du egentligen om kungen?
Bryr mig inte så hårt
Vem vill du se som julvärd julen 2009? Haha, naken-janne
Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Ulrik!
Vilka är dina förebilder? Har inga direkta förebilder
Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? HAhahahaha, nej,

Kommentarer
Postat av: Lisa S

Men förlåt ):


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback