D60

Åh fy fan, nu måste jag få skriva av alla denna ångest jag upplevde för cirkus 10 minuter sen.

Jag tänkte lägga upp några bilder från gårdagen och gick till mitt rum och kollade i väskan efter kameran.
Ingen där.
Gick till hallen och letade påsen.
Ingen där.
Hjärtat började slå hårdare och händerna började skaka.
Sprang genom resten av rummen utan resultat.
Kameran är borta var det jag hann tänka.
Det kändes precis som att jag skulle svimma eller dö eller något och med gråten i halsgropen sa jag till mamma.
Jag tror jag söp bort min kamera igår....

Mamma: Men du sa ju att du skulle lämna den hos Elin.
En stor tyngd lyftes från mina axlar och det är först nu jag har kommit över den värsta chocken och kan skriva ner det.

Det värsta jag någonsin upplevt.

Fy fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback