Visste du.. ...

Visste du..

att jag vill ha - Relativt mycket
att jag lyssnar mest på - Edguy och Luca Turilli
att jag pratar - Mycket och gärna
att jag inte gillar - hippetihopparna
att min första riktiga kyss - var rätt så länge sedan
att jag avskyr när folk snackar - utländsk-skånska på radio
att kärlek är - överskattat, ensam är man stark
att jag gillar att - sova i tält när det regnar
att jag alltid kommer att - vara awesome
att jag är hemligt förälskad i - h3h3h3h3
att sist jag grät var - förra veckan, över ingenting.
att min mobiltelefon är - ful
att när jag vaknar på morgonen - ramlar jag ofta
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna, kollar family guy
att idag har jag - huvudvärk och vätskebrist
att jag just nu tänker på - att Elin ska fika klart nångång så jag får sällskap till dollarstore!
att i kväll ska jag - se film
att i morgon kommer jag - att gruva mig
att jag hoppas - att sommaren -09 blir som jag har tänkt
att jag verkligen vill - bli klar med det där eländet som kallas plantering



Som sagt så väntar jag på Elin, därav alla inlägg


Kommentarer
Postat av: Nile

vi skulle ha sovit i tält nu då, när det regnar så fint.



Men det är myyyyz!

2009-06-13 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback