En timme kvar tills imorgon

ORTFARANDE fredag och nu blir det en lista, sen får jag tamigtusan hitta på något vettigare.
Kanske en kopp te.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Matilda, Matts och Mattias nu för tiden

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Jag tycker att jag kan vara ganska rolig. Men det är det nog bara jag som tycker.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Jag är ganska långsynt, och att jag är relativt lat

4. Detta är jag rädd för:
Att hela min familj ska brinna upp

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Pengar, vänner och mina glasögon

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Se en hel film för mig själv, dricka tvåhundra liter vatten och byta säkringar i min nuvarande lägenhet

7. Detta tycker jag om att göra:
Dansa

8. Detta vill jag göra just nu:
Sova en stund skulle sitta fint

9. Bästa känslan:
Glädje

10. Värsta känslan:
Finns många

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Rolig, snäll och helst ska han tycka om mig

12. Är jag kär just nu:
Nej, och tacka gudarna för det

13. Jag vill gifta mig:
Kanske någon gång

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Vara helt öppen för någon, raka av allt hår på huvudet och göra något bra för någon annan

15. Min käraste ägodel:
Mobilen, kameran och sängen

16. Något jag vill ha i present:
Något som visar att den är menad för just mig

17. Detta har jag på mig just nu:
Pösig mundering

18. Favoritkläder:
MJUKISBYXOR

19. Favoritdjur:
hundar, lätt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Powermetal, och heavy metal, och 80-tals rock

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Spooks in the attic - Edguy
Painting on the wall - Edguy
Roses to no one - Edguy

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Roligaste: Rörlig bild, idrott
Tråkigaste: Mediekommunikation

23. Stjärntecken:
Vattuman

24. En bok jag gillar:
Blod och död, den är annourlunda

25. En film jag gillar:
Young guns

26. TV-program jag gillar:
Grey's anatomy, the mentalist

27. Favoritdoft:
Trä

28. Detta äter jag gärna:
Tacos, och subland

29. Dricker helst:
Vatten

30. Favoritgodis:
pfft, ofta en favorit

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Hawaii, eller San Fransisco

32. Färgen på mina ögon:
Brungröna

33. Min längd:
165 cm.

34. Jag tror på:
Absolut ingenting

35. Jag spelar:
Ofelia

36. Person du beundrar
Tobias Sammet

37. Så här bor jag:
Lägenhet i Piteå/ villa i Arvidsjaur/ villa i Arjeplog

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
PLAST

39. Det här tänder mig:
Hemils

40. Det här gör mig avtänd:
Grodor, och bäbisprat

41. Favoritfärg:
Snorgrön och svart

42. En hemlighet jag vet:
Här sprids inga hemligheter

43. Den bästa present jag fått:
Ingen aning

44. Senast köpta skiva:
Rocket ride

45. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Pfft

46. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
finns mycket, nämn en kroppsdel

47. Udda förmåga/egenskap:
Mina käkar hoppar om jag gapar för stort

48. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Ett bältdjur


Spännande läsning. Sov gott bloggen, vi lär ses mer än en gång imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback