Äckligt tråkig lista

 

Visste du...


att jag vill - festa
att min senaste kyss - var allt för längesedan, men bra.
att jag lyssnar mest på - för tillfället är det Winnerbäck (!)

att jag pratar - ofta och om ingenting

att jag inte gillar - bullshit
att min första riktiga kyss - var galet längesedan

att jag avskyr när folk snackar - skit och ljuger
att kärlek är - överskattat och overkligt
att jag gillar att - umgås, äta
att jag alltid kommer att - vara ung!
att jag är hemligt förälskad i - är det bara en person som vet ;)
att sist jag grät var - igår
att min mobiltelefon är - awesome, och jobbig
att när jag vaknar på morgonen - så öppnar jag ögonen?
att innan jag går och lägger mig - kollar jag på tv
att idag har jag - ringt samtal, lyssnat på musik och smsat
att jag just nu tänker på - gårdagen
att i kväll ska jag - förhoppningsvis hitta på något
att i morgon kommer jag - att festa!
att jag hoppas - på att allt löser sig.
att jag verkligen vill - leva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback