Kaffe.

Just det! Glömde ju berätta om min hemska gårdag.
Bara för att ni ska få en liten aning om hur hemskt det egentligen var så ska jag börja med att säga att jag aldrig dricker kaffe. Har gjort det max 3 gånger under min livstid. (latte räknas inte, för det är mest mjölk)

Iallafall, så bjöd Karin på jobbet på kaffe från en liten manick och jag kan inte tacka nej till gratis förtäring så jag drack denna kopp. Den var inte liten heller. Och herrefuckinggod så speedad jag blev. Om man blir så av kaffe så behöver man då aldrig ens tänka på ecstasy.

Ja, så där satt jag i kassan med en puls på 130 och pigg som.. ja.. Kolla klippet nedan. Så kändes det.

Och precis som i slutet så blev jag snooooooorseg efteråt. Kändes som att jag hade druckit i typ en vecka och sen slutat. Efter halva dagen. Naturligtvis blev affären jättefull så jag hann inte ut och ta mig en kopp till förrän nån timme efteråt, och det var hemskt!

Men nu vet jag iallafall... Jag ska alltså inte dricka kaffe. Håller mig till oboy och skiter i dom där vuxenpoängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback