50 frågor såhär på kvällskvisten.

1.Vad/vem fick dig att skratta idag? Elin, förmodligen!
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov, jättegott tillochmed.
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Pratade lite strunt med Rådman.
4. Vad hände dig 1993? Kan ju säga att jag var två så det kommer jag inte ihåg.
6. Tre ord varför du sist spydde? Riktigt dumma beslut.

7. Vilken färg är din hårborste? Tegelmönstrad. Den är jättefin.
8. Vad köpte du sist? Dr. Pepper. Nomnomnom.
9. Vad fick du senast i present? Criminal minds säsong 3.
10. Vilken färg är din dörr? Träfärgad.
11. Var förvarar du dina pengar? Jag har inga pengar :(
12. Hur var vädret igår? Värdelöst.
13. Vart kramades du sist? Vart? I min lägga tror jag.

14. Vad ser du fram emot? Jävlart ingenting. Eller jo, Alice i underlandet i 3D till veckan.

15. Vad är 15? En siffra, eller ålder.

16. Vilken skostorlek har du? 39-40...
17. Vill du klippa dig? Ja, eller det behövs iallafall.
18. Är du över 25? Nejnej, gud nej.
19. Pratar du mycket? Hehe, jo.
20. Kollar du på O.C.? Nejnej, gud nej.
21. Har ditt namn ett "x" i det? Haha, inte sist jag kollade.

22. Känner du någon som heter Steve? Nä.

23. Hittar du på egna ord? Jajjemän.

25. Är du en typiskt svartsjuk person? Jag tror inte det.
26. Vad har du för mobil? En LG, en spejsad om man ska tro min mor.
27. Vem ringde du sist? Rådman tror jag minsann.
28. Biter du på naglarna? Ja...
29. Har du lockigt hår? Näe.
30. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen aning alls. Förhoppningsvis Edguy.
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Vet inte, eller jo. Det vet jag visst.
32. Hur många gånger har du svurit idag? För många.
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta? Jösses, ypperligt och "jooo, så äre"
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? Givetvis, finns det någon som inte sett den?
35. Ska du jobba imorgon? Nä.
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Mamma, den enda jag säger det till.
37. Vad borde du göra nu? Sova en snärt.
38. Har du något smeknamn? Haha, nästan för många.
39. Sover du mycket? Jo, eller det beror på...
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Oj, Terror on Elm street tror jag. Eller livet är en schlager, den är fin.
41. Vad ska du göra på lördag? Spendera tid med mamma och bror Sebastian.
42. När var du ute sist? Idag.
43. Har du gråtit idag? Nä, inte vad jag vet.
44. Är du en glad person? Jofan, för det mesta iallafall.
45. Har du roligt nu? Nä, har haft roligare.
46. Vad äter du helst? Mat. I alla former, gärna hela tiden.
47. Vem var du med sist? Rådis.
48. Vad heter din mamma? Annelie
49. Vad är hela ditt namn? Matilda Emilia Fjellström
50. Tycker du om någon just nu? Jag tycker om många, fler än jag ogillar iallafall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I knåw I alväjs mäjks you läf.. ;)

2010-03-05 @ 15:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback