Bonka bäver

Har spenderat dom senaste två dagarna med att STORSTÄDA mitt rum som har sett ut som fan i flera månader nu, men nu är det dammtorkat och snart dammsuget också, planen är att det ska ut några möbler och in med en till garderob eftersom min är KNÖKfull och kläderna bara ökar i antal.

Men som vanligt hamnar jag alltid i annat så städningen tar typ två gånger längre tid än vad det borde, som bloggning till exempel. Hehe.

Här kommer en lista på några saker jag hittade på olika ställen.

- Ett krossat glas, splitter under hela sängen, bara konstigt att jag inte har skurit upp fötterna än.
- En skolbok.
- En hel massa sockar, nu kommer alla fram som har varit borta.
- 15 (!) hela glas.
- 3 knivar.
- 4 tekoppar.
- Damm.
- Mer damm. 
-Ännu mer damm. 
- 3 tidningar med plasten fortfarande på.
- 2 par helt oanvända strumpbyxor. 

Ja, detta är alltså inte allt. Men nu: Dammsugaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback