En lista. Bara för att jag inte kommer på nåt att skriva

Jag är: Trött, blek och less på snön.
Jag samlar på: Samlar väl inte direkt på någonting, men det får väl bli filmer. Jag gillar film.
Jag blir glad av: Långa kramar, mjuka pussar i pannan och fina människor.
Jag blir trött på: Lögner och bittra människor.
Vem kramade du senast: Mamma tror jag minsann.
Vem pussade du senast: Mr. O.
Vad sa du senast: Nej, och jag vet inte när han kommer hem. (Förbannade hemtelefon)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen. Jag hatar att prata i telefon, smsbombad blir däremot Lisse. Hehe
Vad var det första du sa imorse: Godmorgon, smågrisar. (Marsvinen, för att undvika missförstånd)
Vad såg du senast på tv: Criminal minds.
Har du körkort: Jajamen!
Brukar du komma i tid: Ohja, hatar när folk kommer sent.
Vad hade du i din mun senast: En salami/brieostmacka. Mums.
Har du bra kondition: Beror väl på vad man jämför med. En sten? Ja. Vafri annan människa: Nej...
När blev du fotad senast: Det var längesen... Kommer inte ihåg.
Vanligaste färgen på dina kläder: Svart, svart, svart, svart
Kan du laga mat: Oh nej.
Vad pluggar du: Fysik, och alldeles för snart, matte.
Vad tycker du om fötter: Huvva. Står knappt ut med mina egna.
Är du smart: Nja, det vill jag nog inte påstå.
Blir du bra på kort: HAHA, kika på "sprittjuv" och "skrattbilden från luleå" och döm själva.
Vad har du på dig: Linne, stora jäkla mysbyxor.
Vem saknar du: Det är många. Jag träffar ju nästan aldrig människorna jag gillar längre. Haha. (Jaja, ta det inte fel, men hallå, jag träffar ju nästan aldrig folk)
När grät du senast: Igår.
Var det pinsamt att svara på det: Nädå, prova själv. Det är skönt att gråta.
Din favoritdryck på morgonen: Ananas/apelsinjuice. Åååååhåhhhhh.......
Gröna eller röda äpplen: Röda.
Projekt just nu: Fixa klart minst hälften av frågorna på uppdraget och en av labbarna.
Vad borde du göra: Städa mitt rum och sluta handla på internet.
Har du nånsin haft något jobb: Jodaa
Är du blyg: Jo. I nyktert tillstånd iallafall. Haha.
Vilken tid gick du upp idag: Halv 8
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Inte kärlek. Däremot förälskelse.
Har du spytt offentligt: Ohja.
Vad skulle du göra om du var kille för en dag: Helikoptern!
Är du nöjd med ditt liv: Jodå. På det stora taget har man väl inget att inte vara nöjd med. Egentligen.
Vad gör livet värt att leva: Vänner, musik, film, familjen, facebook (skämt åsido)
Göra imorgon: Fixa klart resten av fysiken och jobba några timmar.
Ser du fram emot mest denna vecka: Jobb fredagkväll. HAHA, gud vad tragiskt, men vi brukar ha det så mysigt då.

Kommentarer
Postat av: Lisse

hihi smsbombad is the shit :))

Postat av: Anonym

träffar aldrig dom du gillar längre? TACK..

2011-04-13 @ 12:36:59
Postat av: Sophie

Vi har supermysigt på fredagar :D

2011-04-13 @ 13:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback