Snor den.

Tre saker jag inte förstår mig på: Fysikens lagar, min hjärna och killar.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Är väl mer en fråga vad som inte finns? Men okej, jordnötter, Revolt av Suzanne Collins och räkningar.
Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på musik, masserar mitt lår och planerar lite lätt i huvudet. Det går sådär.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Resa, ha ett fett bröllop med någon jag älskar och känna mig genomlycklig.
Tre saker jag kan: Tänka på tok för mycket, säga fel saker vid fel tidpunkt och helt totalonödiga låttexter. En bra kvalite när det kommer till karaoke. Annars helt useless.
Tre saker jag inte kan: Räkna, prata i telefon och sluta äta socker.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Edguy, Ta inte livet på så stort allvar och Le!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: sjunga, måla tavlor och trösta folk.
Tre saker jag önskar jag hade just nu: En person att skeda med, pengar och sminkborttagningsservetter.
Tre saker du har gjort idag: Pluggat, jobbat och spelat brännboll.
Tre människor du anser som dina absolut bästa vänner: Ni får ta åt er ni som vill :)
Tre internetsidor du alltid hälsar på: När jag väl sitter vid datorn kollar jag igenom allt. Men facebook, mina vänners bloggar och FML.
Tre saker som får dig glad: Mina vänner och arbetskollegor, musik och "ratrace".
Tre favoriträtter: Tacos, fläskfilé och champinjoner man marinerar och äter. Inte tillagas. NOMNOMNOM. Konserverade då. Naturligtvis.



Och såhär fräsch är man efter en heldag i full fart och dåliga skor. Min höft är kaputt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback