Golillminiinlägget.

Ja jag vet att ni knappt kan bärga er för att veta hur min dag har sett ut!
Vaknade kring 9 och klev upp vid halv 11 (har fått någon mongo morgonrutin som gör att jag vaknar av mig själv 10 minuter innan klockan ringer och är aspigg, ligger då kvar dom sista 10 minutrarna, lyckas slumra och är döööööööööödstrött när den väl ringer. Jättemongo.)

Gav smågrisarna mat och åt själv en filtallrik (intressesmurfarna hoppar, I know!) sen tog jag lillbilen till badet där jag simmade ett tag för att sedan möta upp Elin vid Hans på hörnet för en lunch. Sen glassade vi bara runt i govädret tills jag kom hem, åt och for på jobbet.

Haha, det lät jättefuttigt såhär, men dagen har varit så sjukt härlig. Måste ta mig ut och simma oftare.
Nu: sängen.
(eller först dra ut soptunnan till vägen, min lilla mamma tror att jag glömmer det om jag väntar till imorgon.)

(hon kan ha rätt.)

Avslutar med att bjuda på två bilder från
Elins blogg. En är finare än den andra. Ni får väl gissa själva hur ordningen ska vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback