Smörigt.

Vänder ryggen mot för att inte se bakåt. Det finns en anledning till att det finns tre tempus. För att det förflutna har skapat oss, nutiden är det man ska fokusera på och framtiden kommer i sinom tid. Ingen idé att försöka skynda på det.
Den tid vi har kommer att ta slut förr eller senare.
Njut av livet här och nu och se fram emot vad som komma skall och ta hand om alla ni älskar.

Jag säger det på tok för sällan till alla som står mig nära hur mycket dom betyder, men jag hoppas att ni vet det. Och ni vet nog vilka ni är också. Ni är guld värda.



Wont look back, got a new direction.



Hittade ett litet inlägg som jag skrev efter Norgegrejen. I brist på annat publicerar jag det nu istället. Lev och må!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback