Resumé 2011

Januari.

Åkte bland annat till Kåbdalis med fina vänner, hängde massor i Sophies lägenhet med filmer och mat och bestämde mig vad jag ville göra med mitt liv.


Februari.

Fyllde 20 år som firades med fest på Ringelskolan med mina absoluta favoritmänniskor, började läsa upp saknade betyg och styrde en Johan Palm-fest hos Elin.



Mars.

Åkte till Piteå och firade Ths födelsedag, myste med marsvinen, läste fysik a och skaffade min första tatuering.



April:

Grillade korv på Lillberget, fick kompishjärtat krossat, spenderade påsken i Hedmans stuga med påskspelet, fick en crush på Jokern, jobbade rätt mycket och påbörjade matte c.



Maj.

Blekte först sönder håret och färgade det knallrött, upptäckte tjusningen med att springa, insåg hur bra Marilyn Manson är, for på fet födelsedagsfest hos Cici med vidria jello-shots, styrde grillkväll med grabbarna, söp bort en väska med legitimation i Piteå och var allmänt kräkless på matematik.



Juni.

Åkte och spontanhälsade på i Arjeplog, firade midsommar med vin och brudar, beställde hem finaste hoodien, bokade en resa, praktiserade på Mariannes optik, styrde övernattningsutflyttningsmys i Susannes lägenhet och hade personalfest på Capsicum.



Juli.

Pdol, Nattivalen, Utöyamassakern, Cici kom förbi på snabbvisit, åkte till Lycksele djurpark med biffen och  impulsfest med grabbarna.



Augusti.

Hänge i Elins lägenhet, körde superfel hem från Luleå, myskväll i Hedmans stuga, fick superproblem med knäna, Edguy släppte videon till Robin Hood och spenderade en vecka i underbara Rom med Lisse.



September.

Tog upp löpningen igen efter ett uppehåll, tog upp mina studier efter ett långt sommarlov, färgade bort det röda, myste supermycket med biffen, med Sophie också för den delen och åkte till Stockholm för att se mina älskade Edguymän med Cici.



Oktober.

Anmälde mig som donator av stamceller och benmärg, risk- och munchkinkvällar, läste matte d, åkte till Umeå en helg och myste på, upptäckte Ari Koivunen, styrde massor med idolmyskvällar hos Elin och söp bort en kontaklins en galen kväll,



November.

Halloweenfest hos Biffen, lyssnade massor på Freedom Call, läste fysik b - värsta jag någonsin gjort, fick ett frysskåp på lillbilen, julbakade en massa och klippte bort allt mitt risiga hår.



December.

Snön kom, åkte till Storforsen med Ica, fick godkänt i fysik, hamnade på en hemmafest som gjorde december till mysigaste månaden, glodde på Rabbit Falls med Leo och Peter, lilla julafton, massa mys, julafton, juldagen och nu nyårsafton.




Ett år går så himla fort. Och nu ska vi göra 2012 till det absolut bästa året hittills!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback