Lisse.

Blev så himla rörd över Lisses inlägg, så du får ett du också. (hej härmapa, men vafan)



Ptjaa, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Ord känns så pjuttiga, men det jag vill ha sagt är att jag älskar dig, och vad som än händer så kommer jag att finnas här för dig.
Du är en så himla underbar människa, och vore det inte för att du hade fel kön så hade jag nog vart kär. Höhö.

Nä, men du är min allra bästa vän, och det är du som vet precis allting om mig. Hur tragisk jag är när det gäller folk och hur töntigt känslosam jag blir på kvällarna, och du ställer alltid upp, hur patetisk jag än är. Det är bara en av alla anledningar varför jag tycker så himla mycket om dig.

Som sagt så är jag inte så bra på att leka med ord, men jag tror jag har fått fram det jag ville ha sagt.
Puss på alla hjärtans dag hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Lisse

Men aaaaaaaaaaw gulle!!!! nu gör du mig tårögd, helt seriöst sitter typ och lipar! Så fint, alltså det finns inte ord! Kan bara säga detsamma <3



Puss på dig hjärtat! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback