Skäller ut mig själv.

Oavsett vad
så smakar du bäst
i munnen på mig.

Matilda, helt seriöst, det här är en intervention.
SLUTA KOLLA PÅ ROMANTISKA FILMER/SERIER!

Iallafall tills du slutar lipa så fort Hugh Grant dyker upp i rutan.

Okej, det kanske inte hör till vanligheterna, utan jag föredrar skräck och thrillers, men nu har jag sett för mycket märker jag. Det händer inte att drömmannen dyker upp utanför dörren helt plötsligt och erbjuder en guld och gröna skogar.
Inte för att jag egentligen vill ha gröna skogar, men det är väl så man säger? Eller ändå. Gula skogar är ju lite tråkigt.
Nej, nu spårar tankarna iväg på annat, som vanligt.

Ska hämta mig nå vatten och köra på lite Tarantino-lobotomi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad snuskigt det där första lät. tihi

2011-02-28 @ 20:20:49
Postat av: låter mer som en kannibal om du frågar mig...

2011-02-28 @ 20:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback