Årets första inlägg

Jaha, det var den nyårsaftonen. Jag och Rådman snackandes om allt mellan himmel och jord, och helt ärligt, känns det helt perfekt.

Idag är jag inte bakis och inte ens lite trött, men ledig, så underbart. Känns som att 2011 ska bli mitt år, om inte annat får jag göra det till mitt år!

Nyårslöften och sånt då? Jag har mina egna små löften som jag inte vill säga, eller skriva, just för att det ska vara lite hemligt, och om precis ett år kan jag berätta om jag höll dom eller inte.
Men ett utåt då: jag ska inte börja skjuta heroin. Det ska jag väl ändå kunna hålla?

Gott nytt år alla mina älskade vänner, nu ska vi göra 2011 till något minnesvärt!

Kommentarer
Postat av: Lisse

Gott nytt år Älskade!! Nu gör vi 2011 till det bästa året hittils året vi inte kommer att glömma :D

Postat av: Henny

Hörredu förresten, vill du inte börja åka skidor med mig? Jag skulle behöva en kompanjon ifall jag trillar och inte tar mig upp...... :P

2011-01-02 @ 22:28:33
URL: http://frokenhenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback