Dag 08 – Ett ögonblick

Skägg. Fan vad svårt. Ett ögonblick. Jag har en stund (som alla mina vänner förmodligen redan kan räkna ut vad det är, men det tänker jag inte slänga ut här, utan det får finnas kvar i mitt huvud) som var så äckligt fin att jag skulle kunna sälja min arm för att få uppleva det igen.

Men okej då, ett ögonblick jag alltid kommer att minnas är när jag, Lisse och Cici hade en helkväll tillsammans, precis när vi hade lärt känna varandra då vi gjorde tacos i min lägenhet och sen for till Christinaskolan och gungade och pratade om allt mellan himmel och jord. Det var en otroligt härlig kväll som jag nog aldrig kommer att glömma.

Sen är det ett annat ögonblick, som också involverar Lisse, och det är när jag gjorde ett fetjävla snedsteg som kunde ha förstört allt. Men eftersom jag tydligen kan känna skuldkänslor när det verkligen gäller gav jag järnet och lyckades på något sätt bli mer eller mindre sams med henne. Och det är den absolut värsta, men även en av de absolut bästa kvällarna i mitt liv.

Där har ni. Lite juicy skvaller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tacokväll och christanskolan <3

Postat av: Lisse

christinaskolan och tacokväll!! <3



:) <3

2011-01-07 @ 18:49:32
URL: http://liselottenordlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback