Dagen. Måndagen alltså.

Har haft en ypperligt trevlig dag.
Först träffade jag upp Linnea, som jag träffar på tok för sällan, för lite fika och lite fönstershopping. Har gett mig lite köpförbud resten av denna månad, därav ingen riktig shopping.

Nåväl, lika snabbt som jag kom hem kommer Sophie och hämtar upp mig för lite middag och filmtittande. Blev fläskfilé och pommes (efter att vi kom fram till att oxfilén luktade bajs och inte var lämplig att äta). Kanongott blev det iallafall och efter det drog vi igång "A clockwork orange" underbar film om du frågar mig. Vet inte riktig än om hon är lika imponerad som jag var efter jag hade sett den första gången. Haha.

Nåja, kalastrevlig kväll iallafall.

Nu, lite SATC och sen sova. 20-årsplanering på schemat imorgon.



Just det. Älskar denna bild förövrigt. Den är så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback