Min söndag

Just det. Gårdagen var det ja. Jag och Sophie slutar samtidigt på söndagarna vi jobbar och vi slog våra påsar ihop och köpte massa gott (met betoning på MASSA) och skulle se National treasure-filmerna och käka middag tillsammans.

Vi fixade nån typ av pesto-kyckling med små pastasnäckor. Otroligt söta var dom. Nåväl, vi åt och såg första filmen, sen bliev det en semla till efterrätt och sen en held del chips, dipp och ostbollar.
Helt galet vad vi åt, men gott var det.

Sen när jag skulle hem, så gick jag ut på baksidan (och då måste man gå igenom en lång och läskig korridor) och precis när jag gick runt hörnet i korridoren så krockar jag med en snubbe. Ni som känner mig vet att jag inte är modigaste människan som finns, så jag skrek. Oj vad jag skrek. Sen när jag lugnar mig lite ser jag att snubben bara står och stirrar (inte så konstigt kanske) och frågar med lite försiktig röst: Gick det bra?

Jösses. Jag tror jag ska ta tag i det där med mina nerver snart. Det funkar ju inte att bli rädd för precis allting. Nåja. Jag överlevde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback