Blev mycket vs.

Känner ni att min blogg börjar bli värd att följa igen? Ovärda inlägg ungefär var tionde minut? Nåja, bra att göra i brist på annat iallafall.
Tänkte slänga in ett litet filmtips (eller två blir det förresten)

Börjar med en film jag såg med en vän här om dagen "Tucker and Dale vs. Evil" Så jäkla skön rulle! Två snubbar som bor i skogen som stöter på en massa tonåringar och sen blir allt så himla fel med missförstånd och andra roligheter. Sjukt härlig film.



Nästa film såg jag så sent som igår i brist på annat att göra och också där en riktigt skön film, lite halvskum om man inte gillar sånt (samma regissör som ligger bakom "Shaun of the dead" och "Hot Fuzz") men ruggigt snygg att se på. Lite halvkonstig handling, killen måste besegra hans nya raggs 7 onda ex, men som sagt. Riktigt ögongodis. "Scott Pilgrim vs. The world".


Kommentarer
Postat av: Anonym

den sista filmen har jag tänkt se sen den kom typ ^^, kanske dags att ta handen ur och göra de?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback