Dagen.

Jahapp, vad har jag egentligen gjort idag?
Raggade runt med Elin och surrade på ett tag, trevligt att träffa kvinnan för en gångs skull. Sen hann jag bara hem en tväris så gick jag till Ica och väntade tills Sophie slutade så gick vi till henne och åt middag. Vem säger att korv med bröd är lunchmat? Kollade även på Lilo och Stitch - experiment 626. Kanonfilm förövrigt.

For sen en snärt till mormor som fyller 65 idag, fikade och kollade på halv 8 hos mig. Fick skjuts hem och nu sitter jag här.

Har dessutom bytt bort min dag imorgon då Bengt inte behagade att svara på mitt mail. Skitgubbe. Ska klaga hos Hermods.

Tur att jag hade jobbat 4 timmar åt Timmy då, så ingen av oss förlorade nåt på det. Men surt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback