Städning

Är helt ledig från allt idag då Bengt inte har svarat på mitt mejl och absolut ingenting att göra.
Så. Jag städade nederdelen av garderoben.

Hittade bland annat:


Tre svarta band man kan slänga runt skallen och leka cool ninja. Eller okej. Inte cool, men ninja.



Bandana Axl Rose skulle dött för



Scarf man nog inte ska använda om man ska bli tagen på allvar som skurk



Socke med Kiss-motiv. Bara en dock, vette bönan vart den andra är.



Tre tjocksockar med olika motiv, färg och storlek.



Massa mjukispresenter från studenten.



Och världshistoriens kanske fulaste regnjacka.

Även ett set med knivar, en trasig plattång, tokfula jeans och en lång hippiekjol som jag har letat men förmodligen aldrig kommer använda.

Jahapp. What to do nu då?

Kommentarer
Postat av: Lisse

hahahahahahahahahahaha regnjackan<33 den hade jag fan hunnit glömma ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback