Två nya dagar. Bara så den där listan ska bli klar

Dag 16 – Min första kyss

Min första kyss var nog inte så mycket att lägga på minnet. Var i typ ettan tror jag. Med Robin. Inte så coolt kanske. Ingen Big Deal liksom.

Dag 17 – Mitt favoritminne

Oj. Svårt det där med minnen då mina har en tendens att blekna bort, men ett av mina absoluta favoriter är (som jag hela tiden tjatar om) var konserten med Edguy i Stockholm. Första gången jag fick se mina favoritmän live och även min premiärtur till huvudstaden och även en fin resa med en av mina allra bästa vänner.

Det var fint.
Sen har jag andra fina minnen som inte passar sig att berätta om här. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men uuu, jag pratade om våran tripp idag... den var fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback