Kläder och matteproblem

Jaha. Skitsmart Matilda, du förstår ingenting i matten just nu, nästa inlämning ska in på onsdag och imorgon först finns det någon på lärtorget som kan hjälpa mig. Tisdagnatt vet jag vad jag kommer hålla på med.

Nåja, fram tills mamma kommer hem och får försöka få mig att förstå så kan jag lika gärna ta tag i mitt rum och städa. Det är illa när man får ångest av att vara där inne...

Springer förövrigt runt i min absoluta favorittröja (och OKEJ, den är färgglad, men den kändes lite väl oparty med tanke på att det var min halloweenoutfit.)



Men just det ja, som jag kanske har sagt så var det färgglatt-tema på Cicis fest, vet ni hur jag löste det? Köpte en alldeles ny klänning. Med bananer på. Vill ni se ?

Ps. Ser ni att jag har fått en till DVD-hylla? Den ska inte stå där, men bättre där än golvet och tills jag vet vart jag ska sätta den så får den vara sådär, nu har jag alla mina bebisar på samma ställe. Hih

Kommentarer
Postat av: Anonym

Matilda the bananalady! Jag tror att denna video är till din ära! :D

http://www.youtube.com/watch?v=FMyY2nESlmY

2011-05-16 @ 17:05:01
Postat av: Elin

jag vill se bananklänningen!

2011-05-16 @ 17:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback