Awesome.



Förresten har jag en sån där "fan vad bra jag är"-känsla i kroppen. Har påbörjat min fjärde kurs på distans nu, och jag har fan klarat dom tre tidigare. Jag har alltså den självdisciplinen att sätta mig med mina skolböcker trots att jag kan göra vad jag vill hela dagarna.

Jag är så JÄVLA STOLT över mig själv faktiskt. Att jag vet vad jag vill med mitt liv, och kämpar mig dit. I med- och motvind. Jag ska ta mig fan nå dit. Och jag vet att jag kan, bara jag anstränger mig lite, men det ska jag. Tro mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har alltid trott på dig :) och du är sjukt duktigt som klarar av de, en annan tar nästan livet av sig av att bara tänka tanken. Så du har all rätt att vara stolt över dig själv!

Postat av: Anonym

Du är awesome, och tvivla ALDRIG på det!!! Du anar inte hur bra du faktiskt är!

2011-10-07 @ 22:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback