Cash och lite annat.

Sådär ja, slog två flugor i en smäll och powerwalkade ner till Marianne så nu har jag ett par linser beställda. Lite onödigt med 230 spänn i sjön när jag ändå får nya om drygt tre veckor. Men he gäll int! Inser nu hur äckligt beroende jag är av dom och hur besvärliga glasögonen är. Nåja, shit happens when you party naked, eller nåt liknande.

Dessutom är jag fortfarande fattig. Nackdelen med att näst intill aldrig jobba är att man får så hemskt lite pengar, men å andra sidan är lite bättre än ingenting alls. Och med tanke på hur lite jag faktiskt jobbar så ska jag nog inte klaga. Haha :p

Jaja, nu får det vara slut på ordbajset så ska jag dra på mig nå kläder. Stickat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback