Update

Sitting here and wondering
Where you are now
What you do and who is there by your side
And I feel the world is turning
And I've been locked out
Words have been getting stronger
And stronger gets the lie.

I keep saying to myself
I'm strong and bold inside my soul
But still I'm swept away.


Blev både en och två långa skogspromenader i både regn och sol under gårdagen med bara Tobias Sammet och ett piano i öronen, bara för att andas.
Och nu känns det som att en stor sten har släppt från mina axlar. Eller nästan iallafall. Om inte annat är jag gladare än på väldigt länge.

Förövrigt funderar jag på att måla om mitt rum i veckan. Eller tänkte iallafall. Tills jag insåg att det mesta i mitt rum sitter fast i väggarna. Spegelväggen, alla hyllor och garderoben är fastskruvade. Blir nog lite för jobbigt för lilla lata jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback