Hola amigos

Hejhej, ja, livet går liksom bara vidare av sig självt utan att det händer särskilt mycket. Därav min frånvaro.
Helgen har spenderats med fina människor och jobb (med fina människor det också) men det är nåt med hela jag nu som gör att jag är på asdåligt humör jämt. Jättejobbigt då min favoritsyssla är att skratta. Nåja, man får väl hoppas på att det vänder snart, eller att det händer nåt kul så ALLT INTE ÄR SÅ JÄVLA LIKADANT JÄMT?!

Är rastlös och fruktansvärt uttråkad på det mesta nu och då jag i princip aldrig är ledig längre än en dag i sträck kan man aldrig åka bort heller. Mögelmögel.

Ikväll blir det iallafall film, Apollo 18. Nån sån där sci-fi-rulle, men först middag hos mormor och en promenad. Min förkylning vill inte riktigt låta mig springa än. (Vilket också är stört frustrerande)

Nä, slutklagat. Over and out!




Kommentarer
Postat av: Linnea

jag veeet!!! Jobbar kväll idag (måndag) sen dag tisdag åsså ledig onsdag, torsdag! :)

2012-04-16 @ 09:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback