She knows she's hot, but that's all she got

Bättre humör nu, men min lediga dag imorgon kommer inte en dag för tidigt!
Dagen har bestått av jobb, middag och sen mys hos Elin med Alcatraz och en superfruktsallad med vaniljkesella till (riktigt gott, och kesellan där, som jag fortfarande undrar vad det är, var supergod och krämig) Tänkte ifall ni var intresserade.

Sen kan jag meddela att resan är helt betald nu, så allt som är kvar är bara att växla in lite pengar och sen bara TAGGA JÄRNET! Ja, och träna, har köpt ett par shorts som jag ska ta mig i innan dess. Wish me luck! (Eller ännu hellre kan ni ju peppa mig lite, hehe)



Dessutom borde jag sola blekkroppen lite så man matchar fejsfärgen lite bättre...

Kommentarer
Postat av: PUSS

det är ost... kesella är färskost gjord på surmjölk -.-

2012-04-17 @ 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback