Arg

Just ikväll är jag arg, och ledsen, och frustrerad, och sur, och lite deppig. Men är det nåt jag har lärt mig under mina år är det att man måste få må dåligt ibland, DÄREMOT är det lätt att vara förbannad när man vet vad det beror på. Och det är detta eviga jobbet och att man alltid ska vara tillgänglig och ställa in hela sitt liv för att kunna hoppa in för sjuka människor. Fått ställa in träningar hela veckan tack vare Ica, och dessutom inte få hinna träffa en av sina bästa vänner innan hon flyttar till Dalarna. Det är ju bara förjävligt.

Så, nu ska jag sova. Så gott man bara kan sova när man är arg. Och orolig. För en väldigt nära släkting är sjuk, riktigt dålig tillochmed, och att inte veta vad det är, och om det är farligt. Ja det tär också på nattsömnen,.

Slutskriket.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Lisse

söta du andas och ta de lugnt, mig hinner du träffa sen :)

Postat av: frida

Dumma ica! usch på dom!

2012-08-15 @ 12:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback