Båring. Filåt

Håhå, blev en liten sovmorgon imorse. Tänkte studsa upp samtidigt som Marcus kring halv 7 och fixa bort hela tvättberget direkt på morgonen. Synd att bägge två var sjukligt morgontrötta och snoozade lite väl länge, men till 8 var jag iallafall fit for fight!

Så nu hänger allt på tork och jag överväger att dra över golven med dammsugaren en vända. Hade egentligen velat ta en powerwalk men alla träningskläder är blöta... Plus attjag har asmycket träningsvärk i magen, körde slut hela kroppen igår. Toppenskönt!

Nä, fredagsmys på schemat ikväll för imorgon lämnar min karl mig för Göteborg.. Men då är det födelsedagskalas istället! TÅRTA! Som jag har väntat!

Haha, alltså nä, fyfan för tråkigt och ointressant inlägg men hade lite skrivabstinens och vet inte riktigt vad jag skulle ha skrivit ner, så det fick bli en sån där tråkig superuppdatering om en helt vanlig dag.

Som kompensation får ni en bild av mig och H, efter en rätt osynkad Gagnam Style-danssession. Å snyggjohan också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback