Augusti

Redan Augusti och mitt i allt tumult som sker!

Nä, tänkte bara smacka ut en liten sammanfattning på vad som hänt sen senast: Slutat jobba på Ica, åkt på semester med min kära, firat min första ettårsdag tillsammans med någon, letat lägenheter i stockholm och sambomyst massa. Haha, inte så mycket att hurra över kanske men det har vart fina veckor och nu ser vi fram emot framtiden i Sthlm, minst 4 år framöver kommer vi leva där.

Sjukt att ha så lång framförhållning till någonting som man inte har haft förut.

Nä, ids inte skriva mer. Nu ska jag återgå till PLL som jag har fastnat lite för. Hehe.

 
Kan hända att det kommer en bildbomb med massa kul vi har gjort, men det får tiden avgöra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback